Dead by Daylight: A Nightmare on Elm Street (Ключ Steam) для ПК

В наявності
Виробник: Techland

390грн.

Скорочений опис

A Nightmare on Elm Street - новий розділ історії Dead by Daylight. У світі є чудовиська, що мешкають у вас під ліжком. Вони прямо у вашій кімнаті, у вашій голові та снах. Іноді ці сни стають реальністю. Фредді Крюгер зна... Читати далі...

A Nightmare on Elm Street - новий розділ історії Dead by Daylight.

У світі є чудовиська, що мешкають у вас під ліжком. Вони прямо у вашій кімнаті, у вашій голові та снах. Іноді ці сни стають реальністю. Фредді Крюгер знає, як переслідувати жертву. Як затягти людину на той пласт сну, коли неможливо зрозуміти, спиш ти чи ні, живий чи ось-ось загинеш. Хтось здатний опиратися сну сильніше за інших. Юний Квентін якраз із таких людей. Йому належить повернутися туди, де Фредді пізнав насолоду помсти. Назад в дитячий садок Бедхема.

Повернення
Хто б міг подумати, що сни можуть завдати шкоди? Справжній шкода, що викликає біль? Страх і біль живуть у пораненому серці того, хто шукає відплати за справедливе покарання. Що наяву, що уві сні Фредді Крюгера не вдасться забути ніколи.

A Nightmare on Elm Street – глава історії Dead by Daylight. Вона включає нових вбивцю, який вижив і карту.

Фредді Крюгер


Як подолати того, хто переслідує вас у снах? Того, хто не дає спокою та заважає заснути, щоб підірвати ваші сили? Того, хто вважає себе жертвою, яка прагне помсти? Ваші страждання та біль не означають для нього нічого, і єдине його бажання — зімкнути сталеві пазурі на вашій шиї.

Сила вбивці - Кошмар: Демон Снов

Уникнувши обіймів смерті, він залишився втіленням страшної долі та нероздільним господарем кошмарів своїх жертв. «Демон Снів» дозволяє Кошмару затягувати тих, хто вижив у Світ Снів.

• Ті, що вижили, зіткнулися з Кошмаром, можуть заснути будь-якої хвилини.
• Ті, що не сплять, можуть лише миттю помітити Кошмара, перш ніж поринуть у сон.
• Кошмар, що задрімав вижили, може атакувати в будь-який момент, що допоможе затягнути їх у Світ Снів.

У Світі Снів:


• Кошмар може створити свою копію поруч із генератором, через що той почне виточувати кров. «Зміщення уві сні» відновлюється тим швидше, чим більше тих, хто бере участь у випробуванні, спить.
• Силки сну хапають і уповільнюють тих, що проходять по них. Ті, що трапилися в сільці сну, вижили не можуть швидко пролазити у віконні отвори.
• Пастки сну не діють на тих, що не спали. Щоб втекти зі Світу Снів, ті, хто вижив, можуть або не пройти перевірку реакції, або дочекатися, коли їх розбудять товариші, або знайти будильник.


Кошмар має 3 нові навички.

Полум'я помсти

Страх втратити видобуток наповнює вас злістю та змушує продовжувати полювання. Щоразу, коли ті, що вижили, чинять генератор до кінця, «Полум'я помсти» розгорається все сильніше, що дозволяє швидше піднімати і кидати тих, що вижили, ламати дошки та генератори, а також переступати через перешкоди.

Пам'ятай мене

Ви стаєте одержимі одним, хто вижив. Щоразу, коли ви ударяєте свій об'єкт одержимості, ви до максимуму збільшуєте час, необхідний відкриття виходу. "Пам'ятай мене" не діє на об'єкт одержимості. Лише одна одержимість за матч.

Кривавий наглядач

Один раз за матч ви можете закликати Сутність, повісивши того, хто вижив на гак, і Сутність на якийсь час заблокує всі відкриті виходи. Коли «Кривавий доглядач» активний, вам видно аури всіх, хто вижив поряд з виходами.

Кривавий Доглядач


Раз у матч, коли хоча б одні Ворота відчинені, повісивши Того, Хто вижив на гак, ви закликаєте Сутність заблокувати всі виходи для Тих, хто вижив на обмежений час.
Поки навик Кривавий Доглядач активний, ви бачите аури тих, що вижили, які знаходяться поряд з виходом.

Лунатик

У Квентіна Сміта невичерпний запас таблеток, які не дають заснути, та енергетиків, які дозволяють йти далі і протриматися ще годинку. Він нізащо не зупиниться і, сподіватимемося, нізащо не засне. Ні за що на світі. Або хоча б доти, доки не зупинить Фредді. Страх ставить перед вибором: увійти в серце бурі і приборкати її, або ж прийняти неминучість смерті і просто заснути. Квентін обирає перше. Але чи довго він протягне без сну? Чи впорається він у цьому світі? У світі, де смерть не дарує спокою...


У Квентіна 3 нові навички.

Аптекар[/h2]
У вас талант шукати ліки. Ви обшукуєте скрині швидше, причому радіус звуку цієї дії скорочений. Навичка Аптекар гарантує перебування Аптечки Першої Допомоги в першому повністю перевіреному вами скрині.
Безсоння[/h2]
Ви дбаєте про своїх друзів навіть у критичних ситуаціях. Ви та ваші союзники у радіусі дії швидше скидаєте такі стани: Втома, Кровотеча, Травма, Уповільнення та Сліпота.
Прокинься!
У вас з'являється можливість читання аури. Як тільки всі генератори заведені, ви бачитимете Ворота, перебуваючи недалеко від них. Під час відкриття Воріт ваша аура видно іншим тим, хто вижив, якщо ті знаходяться поблизу вас. Поки навик Прокинься! активний, ви відчиняєте Ворота швидше.

Місце пізнання

Дитячий садок асоціюється з радістю пізнання. Розвиваючими іграми та новими знаннями. Його сенс та призначення викликають довіру. Бедхемський дитячий садок, однак, став зовсім іншим. Збоку здавалося, що кожен перебуває тут у безпеці. Але за його стінами ховалися біль та страждання. Фредді тинявся по окрузі, спотворюючи звичні нам речі. Тепер дитячий садок — не більше ніж зруйнований відлуння минулого. Його коридори спорожніли, а іграшки навіюють неспокійні думки про незабутні муки. Дитячий садок вже ніколи не поверне собі колишній вигляд. Він назавжди заплямований кошмаром.

Написати відгук

Увага: HTML не підтримується!
Рекомендовані
Вітаємо, чим можемо допомогти?
×